Sähköisen asioinnin sopimus
Sähköisen asioinnin sopimus
Kirjautuminen Satakunnan hyvinvointialueen sähköisen asioinnin palveluun edellyttää sähköisen asioinnin sopimuksen tekemistä sinun ja Satakunnan hyvinvointialueen välillä. Sähköiset palvelut tarjotaan alueen sähköisen asiointiportaalin eli Minun asiointini -palvelun kautta. Hyväksymällä sähköisen asioinnin sopimuksen hyväksyt Satakunnan hyvinvointialueen tarjoamien sähköisten asiointipalveluiden käytön, sitoudut noudattamaan annettuja ohjeita ja toimimaan niiden mukaisesti.
Henkilökohtaiset sähköiset palvelut edellyttävät asiakkaan vahvaa tunnistamista ennen palvelun käyttöä. Kirjauduttuasi asiointipalveluun pääset halutessasi tarkastelemaan samalla kirjautumisella potilaskertomustietojasi Omakannassa.
Hyväksymällä sähköisen asioinnin sopimuksen sitoudut siihen, että:
• Antamiasi tietoja voidaan käyttää hoitosi suunniteluun ja toteutukseen
• Satakunnan hyvinvointialue voi tarjota osan palveluistaan sinulle sähköisesti asiointipalvelun kautta
• Satakunnan hyvinvointialueen ammattilaiset voivat olla sinuun yhteydessä asiointipalvelun kautta
• Pidät yhteystietosi ajan tasalla asiointipalvelussa
• Satakunnan hyvinvointialue voi lähettää sinulle palveluiden käyttöön liittyvää tärkeää tietoa tekstiviestillä tai sähköpostilla, esimerkiksi tiedon sinulle saapuneesta viestistä asiointipalvelussa.
Jos olet jo aiemmin tehnyt sähköisen asioinnin sopimuksen Satakunnan hyvinvointialueen kanssa, kirjaudu asiointipalveluun ja tarkasta yhteystietosi sekä määrittämäsi ilmoitusasetukset. Pidä tietosi ajan tasalla, jotta sähköinen asiointisi on jatkossa mahdollisimman sujuvaa ja saat tarvittavat ilmoitukset hoitoosi ja palveluusi liittyen.
Sähköisen asioinnin sopimus, käyttöehdot sekä tietojen käsittely
• Sopimus sähköisen asiointipalvelun käyttämisestä
• Palvelun yleiset käyttöehdot
• Satakunnan hyvinvointialueen tietosuojaseloste